dinsdag 10 januari 2012

Review B - menu 022

Zoals jullie al hebben kunnen lezen was M. niet in vorm! Achja, alles mislukt wel eens op z'n tijd bij de amateur kok...en als er dan een aantal dingen de mist in gaan, dan gaat vaak ook meteen alles tegelijk mis. Zo nu dus ook. Om het toch nog een beetje positief te houden en M. een klein beetje op te beuren hier mijn positieve review. We laten de mislukkingen gewoon even buiten beschouwing! ;-)

Het soepje (bouillonnetje) met knoflook was lekker, licht en geen kegelsoep! Dit soepje kan je rustig eten zonder de volgende dag last te hebben van een 'dode vogel' smaak. Aanradertje dus! Misschien dat M. nog wel even dat receptje op de blog kan zetten. :-)

De vulling van de 'pudding' vond ik erg aangenaam. De smaak was goed naar mijn idee, hoewel ik niet weet hoe het eigenlijk zou moeten smaken. Het vlees was mals á la stoofvlees, dus gewoon prima. M. zat een beetje in zak en as en kraakt dan ook meteen alles af. Nergens voor nodig!

Ik ga z.s.m. menu 023 bekend maken! We gieten het dit keer in een ander jasje. M. viert dit weekend zijn verjaardag en ik maak voor eatbiological verschillende hapjes, soepjes en drankjes voor zijn 29e verjaardagsfestijn.

B.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Eat Biological Bio